%12’lik ciro artışı masaüstü monitörlerde Batı Avrupa dağıtım kanalında bir başka güçlü çeyreğe işaret ediyor.

Facebooktwitterlinkedin

Ekran Araştırma Güncellemesi

 %12’lik ciro artışı masaüstü monitörlerde Batı Avrupa dağıtım kanalında bir başka güçlü çeyreğe işaret ediyor.

05 Aralık 2017 (Londra, Birleşik Krallık): Lider Avrupa IT pazar analizi şirketi CONTEXT tarafından yayınlanan son verilere göre, Batı Avrupa dağıtımında güçlü bir üçüncü çeyrekten sonra masaüstü monitör şatış ciroları Q4 2017’de tüketici hedefli Premium modellerle büyümeyi sürdürdü.

Üreticilerin çoğu ciro artışı kaydetti ve bu artışlar Q4* 2017’nin ilk altı haftası için 374 milyon €’ya ulaşarak %12’yi buldu. Tüketiciye yönelik monitörler kurumsal olanları art arda ikinci çeyrekte geride bıraktı: ilkinin birim satışları yıldan yıla %9 ve ciroları yıldan yıla %19 artarken diğeri ciroda sadece %6’lık bir yükselme kaydettiği halde birim satışları sabit kaldı.

Q4’teki en hızlı büyüme üst sınıf tüketici monitör satışlarında, ortalama satış fiyatının yıldan yıla %9 büyümesiyle oldu. 300€ üzerindeki daha pahalı modellerin ciroları yıldan yıla neredeyse %42 oranında arttı. Bu dönemki sıradışı ciro artışının arkasındaki temel sebepleri arasında oyun monitörleri gibi yüksek performanslı ürünlere yönelen karma üretim trendi, Samsung’un yakınlarda piyasaya sürdüğü ultra-geniş 49″ ürünü gibi yüksek değerli monitörlerin sayısının giderek artması ve Black Friday’e yaklaşan haftalarda retail satışlarının da payı var.

Grafik: Masaüstü monitörleri – Hedef müşteri bazında çeyreklik ciro büyümesi, Doğu Avrupa dağıtımı

*40. Hafta-46. Hafta 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

+12% revenue increase signals another strong quarter for desktop monitors in W Europe distribution

05 December 2017 (London, UK): After a strong third quarter, revenues generated from sales of desktop monitors across Western European distribution continued to grow in early Q4 2017, driven once again by premium consumer-targeted models, according to the latest data published by CONTEXT, the European IT market research company.

Most vendors registered revenue increases, and these reached €374 million overall for the first six weeks of Q4* 2017 – an increase of +12%. For the second quarter in a row, consumer-targeted monitors outperformed those aimed at business: unit sales of the former increased by +9% year-on-year and revenues by +19%, while the latter saw a revenue increase of only +6% alongside flat unit sales.

The fastest growth in early Q4 was in sales of high-end consumer monitors, driven by ASP growth of +9% year-on-year. Revenues from more expensive models, those above €300, have increased by nearly +42% year-on-year. Key factors in the outstanding revenue increase for the period include the product-mix shift toward higher-performing items, such as gaming monitors; the growing number of high-value monitors, such as the recently launched 49″ ultra-wide Samsung; and sales to retailers in the weeks leading up to Black Friday.

Graph: Desktop monitors – Quarterly revenue growth by target customer, WE distribution

Facebooktwitterlinkedin

%12’lik ciro artışı masaüstü monitörlerde Batı Avrupa dağıtım kanalında bir başka güçlü çeyreğe işaret ediyor. için yorumlar kapalı

Filed under CONTEXT

Comments are closed.